-->
Umno Perahu Bocor, Sukar Nak Gabung – Pas
4/ 5 stars - "Umno Perahu Bocor, Sukar Nak Gabung – Pas" KUALA LUMPUR – PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya. Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang,...

Umno Perahu Bocor, Sukar Nak Gabung – Pas




KUALA LUMPUR – PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya.

Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang, berkata campuran dengan parti sedemikian akan hanya menambahkan kesulitan.

“UMNO kini mengalami kebocoran bahtera. Kaedah orang pergi laut, jika perahu bocor kita pergi dekat, perahu kita pun boleh karam sama.

“Nak gabung dengan parti bocor ini satu benda yang sulit dan payah,” katanya menerusi satu temuramah ‘An Evening With Tuan Guru Abdul Hadi Awang” di Dublin, Ireland, kelmarin.

Bagaimanapun Ahli Parlimen Marang itu berkata UMNO dihentikan dikatakan sudah berkubur kerana parti itu masih memiliki penyokongnya tersendiri.

“UMNO ini ada penyakit dan problem dia. Adapun menyampaikan UMNO di alam barzakh, maka tidak mudah. Parti komunis yang diharamkan pun masih ada. Parti Hitler masih ada pengikut. Syaitan pun ada pengikut.

“Tuhan jadikan tak mati syaitan selagi tak berlaku kiamat. Bukan saya kata ia (UMNO) syaitan, tidak. Tetapi nak matikan kefahaman ini tidak mudah, akan ada warisan dia,” katanya.

Sebelum ini terdapat pelbagai dakwaan kedua parti nakal itu akan bergabung bagi membentuk satu blok baharu. – BH ONLINE


MR :  Ni parti AMANAH dan pimpinan tak faham-faham hingga hari ini


Untuk dapatkan isu daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm tidak mengecewakan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

 PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya UMNO Bahtera Bocor, Sukar Nak Gabung – PAS  PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya UMNO Bahtera Bocor, Sukar Nak Gabung – PAS  PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya UMNO Bahtera Bocor, Sukar Nak Gabung – PAS  PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya UMNO Bahtera Bocor, Sukar Nak Gabung – PAS  PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya UMNO Bahtera Bocor, Sukar Nak Gabung – PAS  PAS menyifatkan UMNO sebagai perahu bocor dan mustahil akan bergabung dengannya UMNO Bahtera Bocor, Sukar Nak Gabung – PAS
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa materi di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.