-->
Cikgu Sekolah Tampil Mendedahkan Rm80 Juta Dirompak Dari Kementerian Pendidikan
4/ 5 stars - "Cikgu Sekolah Tampil Mendedahkan Rm80 Juta Dirompak Dari Kementerian Pendidikan" Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular mengatakan satu penipuan telah berlaku di Kementerian Pendidikan Malaysi...

Cikgu Sekolah Tampil Mendedahkan Rm80 Juta Dirompak Dari Kementerian Pendidikan




Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular mengatakan satu penipuan telah berlaku di Kementerian Pendidikan Malaysia.

Paparan skrin itu mendakwa ada 'tangan ghaib' dari Kementerian Pendidikan yang telah menipu peralatan berupa pembesar bunyi yang diagihkan ke sekolah-sekolah.

Pembesar bunyi yang dibekalkan ke sekolah-sekolah itu dikatakan berharga RM6,000. Sebanyak dua buah pembesar bunyi telah dihantar dan ini bermakna harga keseluruhannya ialah RM12,000 yang telah dibelanjakan oleh kementerian itu.



Malangnya berdasarkan paparan skrin itu, sehabis diperiksa melalui kedai-kedai online di internet dan juga diperiksa secara offline di kedai-kedai perkakasan berkaitan, harga sebenar bagi pembesar suara-pembesar bunyi yang berjenaman SHUPU itu ialah hanya sekitar RM1,500 sahaja.

Menurut paparan skrin itu lagi kalau perutukan RM6,000 itu mereka boleh dapatkan set pembesar bunyi dengan jenama yang lebih baik ibarat Yamaha 500watt.


Sumber: http://www.abuleman.com


MR :  Ingat PH boleh tolong rakyat... Tapi rupanya lebih teruk drp BN


Untuk dapatkan info daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm tidak mengecewakan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

 Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular  mengatakan satu penipua Cikgu sekolah tampil mendedahkan RM80 juta dirompak dari Kementerian Pendidikan  Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular  mengatakan satu penipua Cikgu sekolah tampil mendedahkan RM80 juta dirompak dari Kementerian Pendidikan  Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular  mengatakan satu penipua Cikgu sekolah tampil mendedahkan RM80 juta dirompak dari Kementerian Pendidikan  Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular  mengatakan satu penipua Cikgu sekolah tampil mendedahkan RM80 juta dirompak dari Kementerian Pendidikan  Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular  mengatakan satu penipua Cikgu sekolah tampil mendedahkan RM80 juta dirompak dari Kementerian Pendidikan  Kecoh hari ini di media umum apabila satu paparan skrin tular  mengatakan satu penipua Cikgu sekolah tampil mendedahkan RM80 juta dirompak dari Kementerian Pendidikan
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa materi di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.