-->
Presiden Jaringan Melayu Bebas Dengan Jaminan Polis
4/ 5 stars - "Presiden Jaringan Melayu Bebas Dengan Jaminan Polis" SHAH ALAM: Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Khamis lepas telah dibebaskan semalam...

Presiden Jaringan Melayu Bebas Dengan Jaminan Polis




SHAH ALAM: Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Khamis lepas telah dibebaskan semalam dan polis telah menyerahkan kertas siasatan kepada pejabat timbalan pendakwaraya untuk tindakan lanjut.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Selangor SAC Fadzil Ahmat berkata Azwanddin dibebaskan tengah hari semalam dengan jaminan polis.

Polis sedang menunggu instruksi seterusnya daripada pejabat timbalan pendakwaraya, katanya saat dihubungi di sini hari ini.

Pada Khamis lepas, Mahkamah Majistret Klang mengeluarkan perintah tahanan reman selama 4 hari terhadap Azwanddin bagi membantu siasatan berdasarkan Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana melaksanakan ugutan jenayah.

Pada perhimpunan “Keadilan Untukmu Adib dan Desakan Pecat Waytha Moothy” usulan Gerakan Rakyat Malaysia (Geras) di Dataran Seni, Klang akrab sini Selasa lepas, Azwanddin dalam ucapannya mengeluarkan kenyataan provokasi antara lain mengugut untuk menyerang balai polis kalau pihak yang terlibat dalam kematian Muhammad Adib Mohd Kassim tidak ditangkap.

Adib yang bertugas di balai bomba Subang Jaya meninggal dunia pada 17 Disember kemudian di Institut Jantung Negara, selepas bertarung nyawa kira-kira 3 ahad susulan kecederaan parah yang dialami akhir diserang kumpulan perusuh dalam kejadian rusuhan di Kuil Sri Maha Mariamman, USJ 25, Subang Jaya bulan lepas.

Sementara itu, peguam Azwanddin, Datuk Imran Tamrin saat dihubungi berkata anak guamnya dibebaskan semalam pada kira-kira 1.15 tengah hari di Ibu Pejabat Polis Klang Utara.

“Kini kami masih menunggu instruksi lanjut daripada pihak berkuasa berhubung kes melibatkan Azwanddin,” katanya.

MR :  Perlu ada juga yang kasar dan biadap bertindak.. sekurang-kurang tahu cara kerajaan PH bertindak


Untuk dapatkan informasi daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm tidak mengecewakan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

 Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Kh Presiden Jaringan Melayu bebas dengan jaminan polis  Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Kh Presiden Jaringan Melayu bebas dengan jaminan polis  Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Kh Presiden Jaringan Melayu bebas dengan jaminan polis  Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Kh Presiden Jaringan Melayu bebas dengan jaminan polis  Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Kh Presiden Jaringan Melayu bebas dengan jaminan polis  Presiden Pertubuhan Jaringan Melayu Malaysia Datuk Azwanddin Hamzah yang direman semenjak Kh Presiden Jaringan Melayu bebas dengan jaminan polis
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa materi di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.