-->
Pembantu Sahkan Anak Mat Sabu Ditahan Dalam Serbuan Polis
4/ 5 stars - "Pembantu Sahkan Anak Mat Sabu Ditahan Dalam Serbuan Polis" PETALING JAYA: Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditahan bersama seorang lelaki lain ber...

Pembantu Sahkan Anak Mat Sabu Ditahan Dalam Serbuan Polis




PETALING JAYA: Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditahan bersama seorang lelaki lain berkaitan kesalahan dadah dalam satu serbuan polis di sebuah sentra hiburan.

Menurut Bernama, serbuan ke atas sentra hiburan di Jalan Ampang itu dijalankan oleh satu pasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Dang Wangi jam 12.30 malam tadi.

Ketika dihubungi, setiausaha politik Mohamad, Azhar Che Mat Dali mengesahkan penahahan lelaki berusia, Ahmad Saiful Islam bin Mohamad berumur 31 tahun itu dan berkata, menteri berkenaan sekarang berada di Balai Polis Dang Wangi.

“Semua orang tidak bersalah selagi tidak dibuktikn salah oleh mahkamah,” katanya kepada FMT, dan menambah, Mohamad komited untuk mengikut susukan undang-undang berhubung kes anaknya itu.

Seramai 101 orang membabitkan 55 perempuan dan 46 lelaki diperiksa dalam operasi berkenaan.

Timbalan Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Zainuddin Yaacob mengesahkan penahanan berkenaan.

“Kes disiasat mengikut Seksyen 15(1)(a) Akta Dadah Berbahaya 1952,” katanya.

Mohamad, atau lebih dikenali dengan panggilan Mat Sabu, merupakan timbalan presiden PAS sebelum dia menubuhkan Amanah, yang menyertai Pakatan Harapan untuk menewaskan Barisan Nasional dalam pilihan raya umum 9 Mei lepas.

MR :  Sebelum ini anak Husam di tangkap kerana mengedar pil kuda... 


Untuk dapatkan informasi daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm tidak mengecewakan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

 Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditaha Pembantu sahkan anak Mat Sabu ditahan dalam serbuan polis  Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditaha Pembantu sahkan anak Mat Sabu ditahan dalam serbuan polis  Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditaha Pembantu sahkan anak Mat Sabu ditahan dalam serbuan polis  Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditaha Pembantu sahkan anak Mat Sabu ditahan dalam serbuan polis  Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditaha Pembantu sahkan anak Mat Sabu ditahan dalam serbuan polis  Seorang pegawai kepada Mohamad Sabu mengesahkan anak lelaki menteri pertahanan itu ditaha Pembantu sahkan anak Mat Sabu ditahan dalam serbuan polis
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa materi di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.