-->
Ph Sekarang Bercakap Macam Bn
4/ 5 stars - "Ph Sekarang Bercakap Macam Bn" Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron Highlands tidak usang sebelum PRK di situ bermul...

Ph Sekarang Bercakap Macam Bn




Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron Highlands tidak usang sebelum PRK di situ bermula.

Menurut Wan Azizah, dia ke sana selaku pengerusi Majlis Keselamatan Negara (MKN) dan tiada kaitan dengan kempen politik.

"Saya ke sana kerana kita simpulan mesyuarat MKN pada 27 Disember berkenaan Ops Gading 4 yang tamat pada 31 Disember.

"Dalam mesyuarat itu, kerajaan Pahang memohon semoga kita sambung operasi itu untuk tangani pencerobohan (tanah) di Cameron Highlands yang menjadikan tanah runtuh yang telah mengorbankan nyawa.

"Jadi ini salah satu langkah kerajaan sentra untuk menolong kerajaan negeri kerana ini merupakan bidang kuasa negeri," katanya kepada pemberita dikala aktivitas di Universiti Islam Antarabangsa di Kuala Lumpur malam ini.

Beliau mengulas kritikan NGO pilihan raya Bersih berhubung beberapa menteri kabinet yang mengadakan aktivitas di Cameron Highlands sebelum kempen PRK bermula.

Katanya, lawatan oleh Menteri Air, Tanah dan Sumber Asli Dr Xavier Jayakumar juga berkenaan bidang kementerian itu.

"Beliau ke sana untuk membincangkan soal air, bukan ihwal (kempen). Penamaan calon pun belum," katanya lagi.

Katanya kiprah menyerupai itu perlu diteruskan sebagai sebahagian daripada kekerabatan kerja antara kerajaan sentra dan kerajaan negeri.


MR :  beginilah orang politik cakap, sebelum memang macam-macam cadang kebaikan kalau memang dia yang langgar


Untuk dapatkan informasi daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm tidak mengecewakan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

 Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron  PH sekarang bercakap macam BN  Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron  PH sekarang bercakap macam BN  Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron  PH sekarang bercakap macam BN  Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron  PH sekarang bercakap macam BN  Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron  PH sekarang bercakap macam BN  Timbalan Perdana Menteri Dr Wan Azizah Wan Ismail mempertahankan kunjungannya ke Cameron  PH sekarang bercakap macam BN
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa materi di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.