-->
Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Sehabis Di Viral
4/ 5 stars - "Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Sehabis Di Viral" Setelah kecoh ditularkan netizen, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri (MBIP) hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas t...

Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Sehabis Di Viral




Setelah kecoh ditularkan netizen, Majlis Bandaraya Iskandar Puteri (MBIP) hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas training kuil Hindu yang dibina secara haram.

Pihak berkuasa tempatan berkenaan malahan menyatakan mereka bahu-membahu sudah tinjau premis ibadah itu final tahun kemudian yang terletak di hadapan rumah pangsa Taman Ungku Tun Aminah, Skudai bersahabat Johor Bahru, Johor.

Datuk Bandar Iskandar Puteri, Datuk Adib Azhari Daud berkata, pihaknya telah mendapatkan aduan daripada orang ramai berkenaan kuil haram berkenaan pada 23 Disember tahun kemudian sebelum menciptakan lawatan ke tapak terbabit.

“Notis Roboh mengikut peruntukan Seksyen 72 Akta 133 sudah dikeluarkan pada hari yang sama iaitu untuk kerja meruntuhkan binaan tanpa kelulusan tersebut berserta isyarat henti kerja secara serta merta.

“Hasil perbincangan dibuat, pemilik kuil terbabit turut bersetuju untuk meruntuhkan sendiri binaan berkenaan sebelum 13 Januari ini,” kata Adib dipetik media tempatan sebagai mengulas isu tular tersebut.

Baru-baru ini training kuil Hindu berkenaan yang terletak di tengah-tengah blok kediaman rumah pangsa itu menjadi tular diperkatakan dalam kalangan pengguna media sosial. – Agensi/Mynewshub.TV

MR :  Itu kuasa rakyat... rakyat jangan biarkan kerajaan PH naik kepala


Untuk dapatkan isu daripada kami secara terus,
sila subscribe via telegram
https://t.me/mindarakyat


-: Iklan Teks (hanya RM20 sebulan) :-
 Anda Perut BUNCIT, Usus Kotor, Berat Badan Berlebihan? KLIK SINI UNTUK DETOKS TUBUH ANDA
 MENCARI SESIAPA yang berminat niaga di shopee peluang raih pendapatan rm tidak mengecewakan setiap hari lawati bit.ly/2A86ypP
 Dapatkan MADU LEBAH ASLI Disini...Makanan Sunnah Terbaik. Beli Madu Online >>>>KLIK SINI<<<< Penghantaran PERCUMA Ke Seluruh Negara!





............oo000oo...........
MINDARAKYAT
http://mindarakyat.blogspot.com/
mindarakyat@gmail.com

 hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas training kuil Hindu yang dibin  Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Setelah di Viral  hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas training kuil Hindu yang dibin  Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Setelah di Viral  hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas training kuil Hindu yang dibin  Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Setelah di Viral  hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas training kuil Hindu yang dibin  Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Setelah di Viral  hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas training kuil Hindu yang dibin  Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Setelah di Viral  hari ini terperinci bahawa mereka sudah ambil tindakan ke atas training kuil Hindu yang dibin  Kuil Hindu Haram Depan Flat Sudah Diarah Roboh Setelah di Viral
©1439 Hakcipta Tak Terpelihara
Anda digalakkan untuk mengambil apa-apa materi di dalam laman ini untuk tujuan penyebaran, tanpa perlu memberitahu kepada pihak kami.